Servet Kocakaya Şilele Klibi

16 07 2008
কাৰ্য

Information

7 responses

19 07 2008
sevda

ben bu şarkıya aşığım ya bütün erzurumlulara slm lsr

22 07 2008
sait

ya bende bu şarkıya hastayım mütişşşşşşşşş şilelele dodmamae

29 07 2008
dilekk

çok güzel olmuşş ilk defa bir kürtçe şarkı dinliorum ve çok begendimm her n kadar sözlerini anlamasamda ağzına sağlık SERVET KOCAKAYA…

6 08 2008
aylin

bncede şarkı süpperrr bilgisayarıma indirdim hep dinliyorum.:D:D ayrıca ben kürtçede anlıyorum:D:D sözleri süpperrr dodmam ne merak ediyorsanız amca kızına dodmam denir. kürtlerde eskiden erkekler amca kızıyla yani dodmamla ewlenirmiş çok accayip değil mi?? hatta bu zorunluymuş :(:( şimdide ewlenen var ama zorunlu değil:P:P ben şarkıyı çok beğendim herkeze tavsiye ediyorum

2 10 2008
yaren

şilelle çokk güzel bi şarkı aleviler içinde ben bayılıyorum

6 04 2009
melike

şarkı süper ben kürtçe şarkıları çok dinlerim ama bu şarkının bende yeri ayrı kardeşimin adı şilan bu şarkıyı ona armağan ediyorum şilan seni çok seviyorum servet kocakaya süper söylüyorsun

6 04 2009
şilan

ben şile şarkısını çok severim.Servet kocakayayı tebrik ediyorum.her zaman dinliyorum :->

মন্তব্য প্ৰদান কৰক

