Senden Başka Dizi Müziği

20 07 2008

কাৰ্য

Information

13 responses

23 07 2008
ayşegül

ya abi sarkı mükemmel ya

24 07 2008
büşra

çok güzel bir şarkı dizisininde hayranıyım

26 07 2008
melek

şarkı çok güzel, bu şarkıyı en sevdiğim yasemin arkadaşıma hediye ediyorom…

26 07 2008
büşra

şarkı süper hayranım yaaaaaaaaaaa

26 07 2008
fatma

bayılıyorum bu şarkıya süper

26 07 2008
ezgi

çoooooooooook güzel sarkı cok da gzel sölüyo

26 07 2008
şeyma

ya spr bi şarkı ya taaa içten dokunuo abi.keşke diziside devam etseydi ya:(

27 07 2008
peri

süpeeeeeeeerrrrrrrrrr

6 08 2008
can

tek kelime ili süperrrrrr

19 09 2008
rukiye

tek kelimeyle mukemmel

19 10 2008
esin

süper yav bayıldım amma harika ya ölüyorum bu şarkı için

19 10 2008
esin

ya birde küçük kadınlar dizi müziğine bayılırım

25 10 2008
esra

bok gibi olmuş

মন্তব্য প্ৰদান কৰক

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




%d bloggers like this: