Kenan Doğulu Beyaz Yalan

1 06 2009

Sevgilim otur biraz konuşmamız gerek
Sana hiç yalan söylemedim bil ama
bazı şeyleri biraz eksik anlatmış olabilirim

Yıkılmayız yağmasakta gürleyen cinsteniz
Bulunmayz taşlardan bir kolyeyiz kopmayız
küçük saglam düğümlerle ugraşmayız
Buzdağının altında üşürüm yanlız kaldım
mevsim geçsin diye bekliyorum

kur yapanın tuzagında çeresiz kıvrandım
üzüntümle yüzleşiyorum
sev beni senden tek dileyim beni sev beni
dinle beni açma geçen bölümdeki
alkışlanamış herkezi üzmüş kırmış herkezi


কাৰ্য

Information

মন্তব্য প্ৰদান কৰক

