Kenan Doğulu En Kıymetlim

6 06 2009

BAKMA ÖYLE KIRGIN KIRGIN
YÜREĞİM ZATEN PERPERİŞAN
DURMA ÖYLE YORGUN YORGUN
GÜCÜM TÜKENMEK SINIRINDA

YÜREĞİNİN SESİNE KULAK VERİRSEN EĞER
ANILAR BENİ DOĞRULAR
HER ANININ HATRINA
AŞKI DA KAT YANINA
BENİ GÖTÜR UZAKLARA

SEN BENİM EN KIYMETLİMSİN
EN GÜZEL VAZGEÇİLMEZİMSİN
SEN BENİM EN KIYMETLİMSİN
SEVMEKLE BİTMEYENİMSİN
SEN BENİM HAKİKATLİMSİN
EN DERİN EN İÇİMDESİN
SEN BENİM EN GÜZEL DERDİMSİN

GÜLME ÖYLE SOĞUK SOĞUK
ÜZMEMEK İÇİNSE GEREK YOK
AŞKTAN ADAM BENİM LAKABIM
ACIYLA BESLENSEM DE DOYARIM

HEYECAN BİTTİYSE EĞER
BİR AŞK NE FAYDA EDER
ÜZÜLME BEN ALIŞIRIM
TOPARLANIP KALKARIM
TUTARIM BİR UCUNDAN
HAYATA YENİDEN BAŞLARIM

SEN BENİM EN KIYMETLİMSİN
EN GÜZEL VAZGEÇİLMEZİMSİN
SEN BENİM EN KIYMETLİMSİN
SEVMEKLE BİTMEYENİMSİN
SEN BENİM HAKİKATLİMSİN
EN DERİN EN İÇİMDESİN
SEN BENİM EN GÜZEL DERDİMSİN


কাৰ্য

Information

মন্তব্য প্ৰদান কৰক

