Kenan Doğulu Olur Mu

6 06 2009

ÖZLEDİM HAKKIM MI
SEN OLMADAN OLMUYOR
SEVİŞSEK AYIP MI
TENİN OLMADAN OLMUYOR

BENİ ÖP DESEM DOKUN DESEM OLUR MU
ALIŞTIM SANA ÖYLE HEMEN KOPAMIYORUM
BERABER OLSAK SENİ HAYKIRSAM DUYULUR MU

USUL USUL GEL HER ZAMANKİ GİBİ
MASUM KIŞKIRTICI BİR MELEK

ELLERİN ELLERİMDE
RAHAT DEĞİL SANKİ
YABANCI MEMLEKETTE
YALNIZIM GİBİ

BENİ ÖP DESEM DOKUN DESEM OLUR MU
ALIŞTIM SANA ÖYLE HEMEN KOPAMIYORUM
BERABER OLSAK SENİ HAYKIRSAM DUYULUR MU

YAVAŞ YAVAŞ GİT ALIŞTIRA ALIŞTIRA
AYAKTA DURMAM LAZIM ÇOK CANIM YANACAK

ANLADIM SENİ BEN
GİTMİŞTİN ÇOKTAN
BİR IŞIK GEÇER Mİ
KARANLIK DUVARDAN

BANA DÖN DESEM GERİ GEL DESEM OLUR MU
SENİ GÖRMEDEN SARILMADAN DURAMIYORUM
BENİM OL DESEM DÜZELDİM DESEM OLUR MU
SENİ GÖRMEDEN İNAN YAŞAMIYORUM

BANA DÖN DESEM GERİ GEL DESEM OLUR MU
SENİ GÖRMEDEN SARILMADAN DURAMIYORUM
BENİM OL DESEM DEĞİŞTİM DESEM OLUR MU
SENİ GÖRMEDEN NEFES ALAMIYORUM


কাৰ্য

Information

মন্তব্য প্ৰদান কৰক

