Kenan Doğulu Söylerdim

6 06 2009

SEN GELMEDEN ÖNCE
HERŞEY MANASIZDI
ACITMAZDI HİÇ
TANIMADIĞIM BU DUYGULAR

SEN GELMEDEN ÖNCE
KALBİM ÇOK YALNIZDI
NE GÜVENİR NE DE
SEVEBİLİRDİM KİMSEYİ

ARTIK YOK MUSUN SÖYLE
BİR ÜMİT VER SUSMA ÖYLE
ERKEN ÇIKTIN KARŞIMA DEME ÖYLE BENCİLCE
KAÇ KERE SEVER İNSAN BÖYLE

BAZEN SUSSAM ANLATMASAM DA
İÇİM TİTRER SANA
DUR GİTME

SENİ SEVMESEYDİM SÖYLERDİM
BENİM OLMASAYDIN ANLARDIM
GERİ GELMESEYDİM GİZLERDİM
ETKİNDEYİM HALA SENİN

SEN GİTMEDEN ÖNCE
DÜNYAM AŞK DOLUYDU
BİRİSİ VARDI
ELİNİ TUTARKEN AĞLADIM

SEN KÜSMEDEN ÖNCE
HAYAT BİR ROMANDI
BİR BAHÇEM VARDI
İÇİNE GİRERKEN AĞLADIĞIM
ETKİNDEYİM HALA SENİN


কাৰ্য

Information

মন্তব্য প্ৰদান কৰক

