Sibel Can Bütün Aşklar Alaturka

11 06 2009

Yana yana geldim ben sana
Bire iki verdim alsana
Geçip giderken bak bu hayat
Heyecan lazım insana
Yürekte kıvrak tende kıvrak

Severmi bilmez dur durak
Ateşi çıkınca bağlanınca
Aşka kıskıvrak
Hadi bütün aşklar alaturka

İnadına inadına darbuka
Hadi hadi gelde yakalanma aşka kıskıvrak

Bile bile geldim ben sana
Yüreğimi verdim alsana
Durup dururken bak bu hayat

Hareket lazım insana
Yürekte kıvrak tende kıvrak
Severmi bilmez dur durak
Ateşi çıkınca bağlanınca

Aşka kıskıvrak
Hadi bütün aşklar alaturka
İnadına inadına darbuka
Hadi hadi gelde yakalanma aşka kıskıvrak


কাৰ্য

Information

মন্তব্য প্ৰদান কৰক

