Bengü Sen yoksan

2 07 2009

Otuturupta düşünce gerçekleri dökünce
Cebinde ne kalıyor içi boş vaadlerde
Boşamı yüzmüşüm derken
Eline ne geçiyor ?

Resimde kalınca herşey
Sen yoksan yoksan eğer yollar bitiyor
Hayatta bitmez dedim düzen bozulmaz dedim
Ah hayatta bitmez dedim düzen bozulmaz dedim
yaralar of deyince of bitmiyor

Haberin karasıyla bir gönlümün yarası da
bir içimin yarısı da sen yoksan dolmuyor

Otuturupta düşünce gerçekleri dökünce
Cebinde ne kalıyor içi boş vaadlerde
Boşamı yüzmüşüm derken
Eline ne geçiyor ?

İçinde kalınca herşey
Sen yoksan yoksan eğer yollar son buluyor
Hayatta bitmez dedim düzen bozulmaz dedim
Yaralar of deyince of bitmiyor

Haberin karasıyla bir gönlümün yarası da
bir içimin yarısı da sen yoksan dolmuyor


কাৰ্য

Information

মন্তব্য প্ৰদান কৰক

