şebnem ferah uçurtma

17 12 2009

Şebnem Ferah Uçurtma şarkı sözü
Gelmişim geçmişim
Birden aniden buharlaştı
Bol kitaplı bir odada

Dünya yavaşca önümde uzandı
Ben en güzel şarkımı henüz yazmadım,
Ben en güzel şarkımı henüz yazmadım,
Yel değirmeni Rüzgarla

Rüzgar uçurtmayla geldi
Uçurtma bir çoçugun gözünden,
Dünyayı korkuyla seyretti,
Kaldırımda bir güvercin

Birden dizüstü yere uzandı
Kundağında kundaklanan bir ruhu
Vicdanlardan göğe taştı
Ben en güzel şarkımı henüz yazmadım,

Ben en güzel şarkımı henüz yazmadım,
Yeldeğirmeni Rüzgarla
Rüzgar uçurtmayla geldi

Uçurtma bir çoçugun gözünden,
Dünyayı korkuyla seyretti…


কাৰ্য

Information

মন্তব্য প্ৰদান কৰক

