candan erçetin nedense sustum şarkı sözleri

18 12 2009

Dün gece seni sevdiğimi söyleyecektim
“Sana ihtiyacım var” diyecektim
Nedense sustum…

Çünkü sen bundan korkacak kadar özgür
Ve korkup benden kaçacak kadar bencilsin…

Dün gece hafifçe mırıldandın rüyanda
Sonra dönüp gülümsedin uykunda
Üstüme alındım…

Çünkü ben bundan korkacak kadar tutkun
Ve korkup senden kaçacak kadar yorgunum…

Bir bencille bir yorgun, ne yapar şu hayatta
Belli etmeyiz ama, iki korkağız, biz aslında
Belli etmeyiz ama, iki aşığız, biz aslında.

Uzun uzun seyrettim seni uykunda
Saçlarını okşadım
Sen gözlerini açtın
Ben kapattım
Bütün gece seni sevdiğimi düşündüm
Söyleyemedim sustum

Nedense sustum…

kaynak : candan erçetin nedense sustum


কাৰ্য

Information

মন্তব্য প্ৰদান কৰক

