suat suna harabe

23 12 2009

Bir sabah kalktım odam boş
Her yer sessiz ve her yer loş
Anladım ayıldığımda yoksun artık evim bomboş
Elimde şarap kadehi

Yerde kalmış boş şişesi
Seni unutturmuyor ki
Bir harabe oldum şimdi
Offff her şey boş bir rüya sanki
Offff bir harabe oldum şimdi

aynalardan kaçar oldum
Her koltukta sızar oldum
Bir gün önce bir gün sonra
nerdeyim ben bilmez oldum

geriye dönsen ne fyda
Pişmanım desen sonunda
benden kalan bir şey yokki
bir harabe oldum şimdi.
Offff her şey boş bir rüya sanki
Offff bir harabe oldum şimdi

kaynak : suat suna harabe


কাৰ্য

Information

মন্তব্য প্ৰদান কৰক

