suat suna sen üzülme yüreğim

23 12 2009

Anladım insan hayata yalnız gelir ve yalnız gider
Zaman gerçeği geç öğretir
Anladım insan ders almaz hatasından
yanlışı yaşar önce doğruyu geç öğrenir

Ben de hatalar yaptım her insan gibi
Aşka yenik düştü yüreğim
ben de yanlışlar yaptım her insan gibi
Çaresiz kanıyor yüreğim

Sen üzülme yüreğim
Sana aşktan fayda yok
Hergün ağlasan bile
Elinden bir tutan yok

Sen yıkılma yüreğim
Sevdiğinden hayır yok
Anla derdini hiç duyan yok
Anladım insan ders almaz hatasından

yanlışı yaşar önce doğruyu geç öğrenir
Ben de hatalar yaptım her insan gibi
Aşka yenik düştü yüreğim
ben de yanlışlar yaptım her insan gibi

Çaresiz kanıyor yüreğim
Sen üzülme yüreğim
Sana aşktan fayda yok
Hergün ağlasan bile

Elinden bir tutan yok
Sen yıkılma yüreğim
Sevdiğinden hayır yok
Anla derdini hiç duyan yok

kaynak : suat suna sen üzülme yüreğim


কাৰ্য

Information

মন্তব্য প্ৰদান কৰক

