ceylan saçımın akına bakma sultanım

24 12 2009

Saçımın akına bakma sultanım
On sekiz yaşına girmiş gibiyim
Belki senden üç beş yaşlıyım amma
Zincire vurulmuş aslan gibiyim

Sen küçüksün sevda nedir bilmezsin
Şimartmışlar seni cano hatır kırarsın gönül kırarsın
Seni sevdim desem yar yar belki kızarsın
Ondandır karşında dilsiz gibiyim

Seni sevdim desem cano cano belki kızarsın
Ondandır karşında dilsiz gibiyim

Doğan ayım dönmem ölüm olsa da
Güzel olur gönül kimi severse kimi severse
Cümle alem bana yar yar karşı koysa da
Acaba ben senden vazgeçer miyim ?

Cümle alem bana cano cano karşı koysa da
Acaba ben senden vazgeçer miyim ?

kaynak : ceylan saçımın akına bakma sultanım


কাৰ্য

Information

মন্তব্য প্ৰদান কৰক

