burak kut kendimle barıştım

26 12 2009

Değiştim, bildiğim herşeyi değiştirdim
Gördüklerimden öğrendiğim
aslolan ben olmalıymışım herşeyden önce sonra sen

Konuşsam ne çok şey var anlatacak
Vakit yok artık kaybedecek
acıyı dillendirip sil baştan yaşamak
Bana göre değil

Kolay olmadı, en çok kendimle savaştım
Direndim , boşverdim sonra yatıştım

Gün oldu takılıp senle, ağlarına dolaştım
Kayboldum bazen meçhule karıştım
sonunda kendimle barıştım

kaynak : burak kut kendimle barıştım


কাৰ্য

Information

মন্তব্য প্ৰদান কৰক

