yavuz bingöl akıllı sevdim mi

20 02 2010

yavuz bingöl akıllı sevdim mi şarkı sözleri, yavuz bingöl akıllı sevdim mi şarkı sözü, yavuz bingöl akıllı sevdim mi mp3 indir, yavuz bingöl akıllı sevdim mi dinle, yavuz bingöl akıllı sevdim mi sözleri

Her yanımda susmuş kalmış, bu masum bakışların
Eski bir hikayeyi anlatır hüzün dolu gülüşlerin

Şimdi sen otur kal; Şöyle bir köşede
Gözlerin konuşsun hiç bir şey söyleme

Birazdan kopacak sessiz bir fırtına
Boğulup gitmeden beni bir dinle

Bir gün olsun seni akıllı sevdim mi
Bir gün olsun senden beni istedim mi

Gözlerime bir bak içinde ne varsa
Al git onu benden kalbine sığarsa

Mevsim artık bir sonbahar
Birazdan bir yağmur başlar
Sel olup götürsünler sevdanı;
gözlerimden akan yaşlar

kaynak : yavuz bingöl akıllı sevdim mi


কাৰ্য

Information

মন্তব্য প্ৰদান কৰক

