yavuz bingöl iz kalır

20 02 2010

yavuz bingöl iz kalır şarkı sözleri, yavuz bingöl iz kalır şarkı sözü, yavuz bingöl iz kalır mp3 indir, yavuz bingöl iz kalır dinle, yavuz bingöl iz kalır sözleri, yavuz bingöl iz kalır

Yine efkar düştü gönlüme oy oy oyyy gülüm
Her geceme her günüme oy oy oyyy gülüm
Uyku girmez gözüme oy oy oyyy gülüm
Sen yandın ben de yandım oy oy oyyy gülüm

Senden önce karlı dağdım oy oy oyyy gülüm
YAr dokunsa ben ağlardım oy oy oyyy gülüm
Her sözüne kanardım oy oy oyyy gülüm
Sen yandım ben de yandım oy oy oyyy gülüm

Çiçek açar bala çalır toz Kalır
Yağmur yağar rüzgar gelir sis kalır
And içilir, kar biçilir söz kalır
Sevda olur, dilde gözde yaş kalır

Devir budur doğru dürüst az kalır
Gönül ister, dünyalığa çok gelir
Para değil mevki zevki hiç kalır
Zaman geçer, ömür biter iz kalır

kaynak : yavuz bingöl iz kalır


কাৰ্য

Information

মন্তব্য দিয়ক