hatice başka bir aşk

24 02 2010

hatice başka bir aşk şarkı sözleri, hatice başka bir aşk şarkı sözü, hatice başka bir aşk mp3 indir, hatice başka bir aşk dinle, hatice başka bir aşk sözleri, hatice başka bir aşk şarkısı

hatice başka bir aşk

İnanmam güvenmem masum yalanlarına
Çok uğraştım beni aştın
Yine yaranamadımki ben sana
İnanmam güvenmem masum yalanlarına

Çok uğraştım beni aştın
Yine yaranamadımki ben sana
Ayrıldı yollarımız arama ne olur
Kalbim başka bir aşk durur

Bir söz vardır bilmem sen hatırlar mısın
Eden kendine eder durur
Ayrıldı yollarımız arama ne olur
Kalbim başka bir aşk bulur

Bir söz vardır bilmem sen hatırlar mısın
Eden kendine eder durur

kaynak : hatice başka bir aşk şarkı sözleri


কাৰ্য

Information

মন্তব্য প্ৰদান কৰক

