hatice çok sevdim

24 02 2010

hatice çok sevdim şarkı sözleri, hatice çok sevdim şarkı sözü, hatice çok sevdim mp3 indir, hatice çok sevdim dinle, hatice çok sevdim sözleri, hatice çok sevdim şarkısı

Özledim.. Çok özledim
Geleceğin günü bekledim
Sen mutsuz günlerim ruhsuz
Aşksız olmazmış öğrettin

Çok sevdim .. Çok sevmişim..
Sensizken bunu ezberledim..
Çok sevdim .. Çok sevmişim..
Sensizken bunu ezberledim..

Beni yoran sensizlik, Diğer adı hasretlik
Ölümüne de sevdik. Neden ayrıyız?
Sen orada ben burada, Gözümüzde yaşlarda
İkimizde bir yastıkta uyuyamadık..

kaynak : hatice çok sevdim şarkı sözleri


কাৰ্য

Information

মন্তব্য প্ৰদান কৰক

