hatice kalbe kilit

24 02 2010

hatice kalbe kilit şarkı sözleri, hatice kalbe kilit şarkı sözü, hatice kalbe kilit mp3 indir, hatice kalbe kilit dinle, hatice kalbe kilit sözleri, hatice kalbe kilit şarkısı

kalbe kilit vurulmaz
sevene bu yapılmaz
söylemiştim ben sana
aşkla oyun oynanmaz

şimdi oldum bir deli
aşkın etti serseri
görenler hayret etti
bumuydu o sevgili

büyüsü bitti aşkının
yalanlarla yıprattın
artık seninle işim olmaz
altını imzaladım

olmaz dedik bir kere
dönmez artık geriye
aşk yaşanır bir kere
mutlu sonlar hikaye

bu oyunu sen bozdun
son noktayı ben koydum
son pişmanlık fayda etmez
tüm dünyaya duyurdum

kaynak : hatice kalbe kilit şarkı sözleri


কাৰ্য

Information

মন্তব্য প্ৰদান কৰক

