hatice teşekkür et

24 02 2010

hatice teşekkür et şarkı sözleri, hatice teşekkür et şarkı sözü, hatice teşekkür et mp3 indir, hatice teşekkür et sözleri, hatice teşekkür et indir, hatice teşekkür et şarkısı

Yıkıldım gönlümün duvarları
Sayende aşk bize yasaklandı
Nasıl böyle onursuz
Nasıl böyle gurursuz

Seviyorken duyarsız kalabildin
Hani çok sevmiştin bensiz tükenirdin
Yüzümde neşemdin neden gittin
Nasıl sevdim bilemezsin gururumdan öte

Aldandım gözlerine masum sevişlerine
Geldimde kaç kere kapandım dizlerine
Yalandanda olsa teşekkür et bir kere
Nasıl sevdim bilemezsin gururumdan öte

Aldandım gözlerine masum sevişlerine
Geldimde kaç kere kapandım dizlerine
Yalandanda olsa teşekkür et bir kere

kaynak : hatice teşekkür et şarkı sözleri


কাৰ্য

Information

মন্তব্য প্ৰদান কৰক

