doğuş başkası haram

7 03 2010

doğuş başkası haram şarkı sözleri, doğuş başkası haram şarkı sözü, doğuş başkası haram mp3 indir, doğuş başkası haram dinle, doğuş başkası haram sözleri, doğuş başkası haram

Moralini bozma bebeğim
Sen benim herşeyimsin
Duyduğuna değil aşkım
Gördüğüne inan sen

Çocuksu tavırlarını
Şımarık Hallerini
Kısaca herşeyini
Çok seviyorum

Çocuksu tavırlarını
Şımarık Hallerini
Kısaca herşeyini
Çok seviyorum

Asma güzel yüzünü bebeğim
Senden öncekiler yalan
Tek gerçeğim tabi ki sensin
Bana başkası haram

Asma güzel yüzünü bebeğim
Senden öncekiler yalan
Tek gerçeğim tabi ki sensin
Bana başkası haram

kaynak : doğuş başkası haram


কাৰ্য

Information

মন্তব্য প্ৰদান কৰক

