doğuş denedim

7 03 2010

doğuş denedim şarkı sözleri, doğuş denedim şarkı sözü, doğuş denedim mp3 indir, doğuş denedim dinle, doğuş denedim sözleri, doğuş denedim şarkısı

Hayat bumu aslında
Boğuluyor gibiyim
Sen yoksun yanımda
Sanki yalnız biriyim

Adını ben kazıdım
Şu koca yüreğime
Ne yapsam da atamıyorum
Aklım eski günlerde

Denedim Denedim Denedim olmuyor
Ne yapsam ne etsem aklımdan çıkmıyor
Denedim Denedim Denedim olmuyor
Ne yapsam ne etsem aklımdan çıkmıyor

Denedin Denedin defalarca denedin
O sana uygun değil ki sen bunu göremedin

kaynak : doğuş denedim


কাৰ্য

Information

মন্তব্য প্ৰদান কৰক

