doğuş evde yokum

7 03 2010

doğuş evde yokum şarkı sözleri, doğuş evde yokum şarkı sözü, doğuş evde yokum mp3 indir, doğuş evde yokum dinle, doğuş evde yokum sözleri, doğuş evde yokum

Beni üzeni ben de fena üzerim
Kalbime kilidi vurur da giderim
Hayatı dibine kadar da yaşarım
Gelmeye kalkma,
Evde yokum

Sen bi sor kendine
Aklın alıyo mu bir kere
Söyledim sana kaç defa
Dert üstüne dert ekleme
Kaçıncı söz verişin
Darbeli bu kalp delişin
Buna yürek dayanır mı
Senle kapandı aşk hesabım

Canım dedikçe canın çıksın dedin
Gülüm dedikçe al dikenim dedin
Hergünümü beter eğledin
Sen de beter olasın

Bu olanlar benden değil canım senden
Akıl almaz yine yeniden
Aşk herşeyi affeder ama
Beni benden alamazsın

Beni üzeni ben de fena üzerim
Kalbime kilidi vurur da giderim
Hayatı dibine kadar da yaşarım
Gelmeye kalkma,
Evde yokum

kaynak : doğuş evde yokum


কাৰ্য

Information

মন্তব্য প্ৰদান কৰক

