doğuş ihanet var

7 03 2010

doğuş ihanet var şarkı sözleri, doğuş ihanet var şarkı sözü, doğuş ihanet var mp3 indir, doğuş ihanet var dinle, doğuş ihanet var sözleri, doğuş ihanet var

gordum sevdim deger kiymet bilene
soldum gul gibi deger veren senin gibisine
sen boyle olsandan ben zaten olamam
kaninda ihanet var senin gibi duramam
beyaz yalananlarin vardi siyaha döndü
her gecen gün benim kalp isigim söndü

sen boyle olsandan ben zaten olamam
kaninda ihanet var senin gibi duramam
beyaz yalananlarin vardi siyaha döndü
her gecen gün benim kalp isigim söndü

gordum sevdim deger kiymet bilene
soldum gul gibi deger veren senin gibisine
sen boyle olsandan ben zaten olamam
kaninda ihanet var senin gibi duramam
beyaz yalananlarin vardi siyaha döndü
her gecen gün benim kalp isigim söndü

kaynak : doğuş ihanet var


কাৰ্য

Information

মন্তব্য প্ৰদান কৰক

