doğuş onsuz olamıyorum

7 03 2010

doğuş onsuz olamıyorum şarkı sözleri, doğuş onsuz olamıyorum şarkı sözü, doğuş onsuz olamıyorum mp3 indir, doğuş onsuz olamıyorum dinle, doğuş onsuz olamıyorum sözleri, doğuş onsuz olamıyorum

Dediğin gibi bi çaresi yok mu bu hayatın
Paylaştığım hiçbir anım düzgün değil ki
Nerde masum varmış hangi gerçek varmış
Neden bulmuyor beni anlamadım

Karanlık sarar ruhumu bedenimi
Bulur elbet bir gün belki de seni
Hep mi çaresiz
Hep mi üzgün
Hep mi bulur yılanlar beni

Onsuz olamıyorum
Ayrı duramıyorum
Çok denedim fakat
Gittikçe batıyorum

Şu yaralı yüreğim
Hep mi kısmetsiz dengi
Ne zaman bulacak ki
Çaresizlik mi adım

kaynak : doğuş onsuz olamıyorum


কাৰ্য

Information

মন্তব্য প্ৰদান কৰক

