doğuş pof ne yaparsın

7 03 2010

doğuş pof ne yaparsın şarkı sözleri, doğuş pof ne yaparsın şarkı sözü, doğuş pof ne yaparsın mp3 indir, doğuş pof ne yaparsın dinle, doğuş pof ne yaparsın sözleri

donuyor dunya sen ne dersen de umrumda
yandim ölüyom ama sen nedersen
kimin umrunda varligim
selamin yolla ahimi alma
yolla yolla
ahimi alma beni kirma
salla salla beni salla
baskasini alma
lambaya puf dedim kizlara of dedim
bu kadar ileri gidecegine anlamani degmedi
non stop vermiyor heryere gelmiyor
gul tek filan diyo
lambayi yak dedi
gozlerime bak dedi
balli dudak dedi keyfine bak dedi
belime de vur dedi ne olcak dedi
oha oha oha yikilcam dedi
bir koseye sikistirilmis kediden farkim yok
uzun zaman oldu sikintim cok
feryat etmeye zamanim hic yok
yorma beni konuya karistirma
uzun zaman oldu forsum yok
kapidan cikcam hic sansim yok
ah sen ne yaparsin
kucu kucu diye bana ham yaparsin
kucu kucu diye bana yan bakarsin

kaynak : doğuş pof ne yaparsın


কাৰ্য

Information

মন্তব্য প্ৰদান কৰক

