hakan altun iz bırakan

25 03 2010

hakan altun iz bırakan şarkı sözleri, hakan altun iz bırakan şarkı sözü, hakan altun iz bırakan mp3 indir, hakan altun iz bırakan dinle, hakan altun iz bırakan sözleri

Çok uğraştım hem de çok
Ne savaşlar verdim bir zamanlar
Gittiğinde yara almıştım zaten
Şimdi anılar beni kurşunlar

Tükendim ama dönmedim aşkımdan
Geriye dönüpte baktığım zaman
Tek sensin hayatımda iz bırakan

Sensiz ellerim hissetmez
Bedenim istemez başka bir teni
Sensin şu deli gönlümün
Vazgeçilmez gerçek tek sahibi

kaynak : hakan altun iz bırakan


কাৰ্য

Information

মন্তব্য প্ৰদান কৰক

