tarkan işim olmaz

29 07 2010

Ne kadar çok uğraşsan da
Beni kırmaya çalışsan da
Senden ayrılmam mümkün değil
Yaaa!

Bazen bana darıldığında
Telefonlara bakmadığında
Seni özlemek kolay değil
Yaaa!

Olsun be güzelim olsun
Aşkın sağı solu belli olmaz
Ben aklımı senle bozdum
Hiç kimseyle işim olmaz

Nefesinde yüzeceğim
Yüzümün kıyısına vurdukça
Sevdim yine seveceğim
Aşkın koynunda uyudukça

Ben kovaladıkça kaçsan da
Aşkımı hafife alsan da
Varlığın binbir ömre bedel

Yaaa!

Beni bazen anlamasan da
Canımı dağlayıp acıtsan da
Seni affetmek bile güzel

kaynak : tarkan işim olmaz şarkı sözleri


কাৰ্য

Information

মন্তব্য প্ৰদান কৰক

